FANDOM

Raidy na MCU

Mcu-pierwszy-raid
Skutki pierwszego otwartego ataku na serwer.

Wiki

Marvel Cinematic Universe

Prowokatorzy

Brak danych

co tu się stało!

–Michalbr10

Na serwer discordowy MCU dokonane zostały dwa raidy. Pierwszy atak odbył się w nocy 14 października 2017, drugi atak nastąpił 20 października 2017.

Pierwszy raid

Pierwszego otwartego ataku na discordowy serwer MCU dokonał Fan Iron Mana. Poprzez lekkomyślność głównego biurokraty serwera otrzymał on uprawnienia administratora tymczasowego. Po otrzymaniu roli zniszczył serwer. Usunął wszystkie kanały, zmienił ustawienia serwera oraz zablokował dostęp dla wszystkich użytkowników. Oczywiście od razu potem został zablokowany. Tożsamość samego Fana Iron Mana nie jest znana.

Skutki

  • Zniszczenie serwera MCU
  • Znaczne zmniejszenie liczebności społeczności serwera MCU
  • Zablokowanie Fana Iron Mana
  • Utworzenie nowego serwera MCU 4.76

Drugi raid

Mcu-drugi-raid

Skutki drugiego ataku

Drugi otwarty atak na discordowy serwer MCU (nowy, uniwersum po Fanie Iron Mana) został zaplanowany i wykonany przez zespół użytkowników Mcu 2: electric boogaloo. Rzekomo administrację MCU przekupić miał CreationKeeper, dając w zamian za dokonanie ataku MediaWiki 3.0 (podczas, gdy Michał mógł dać maksymalnie MediaWiki 2.0). Tak jak i poprzedni zakończył się zniszczeniem serwera. Usunięte zostały oryginalne kanały, wprowadzone zostały inne przepisy oraz dotychczasowa społeczność została zablokowana. Wykorzystane zostały dziury w uprawnieniach rang na serwerze. Wszystkim użytkownikom MCU nadane zostały uprawnienia administratora serwera.

Po ataku

Gdy następnego dnia Michalbr10 zobaczył skutki wieczornego ataku na MCU wyraził swoje niezadowolenie. Rozpoczął próby przywrócenia serwera, jednak spotkał się z oporem z strony swoich sojuszników. Następnie wydał wyroki na winnych.

  • Hejod123 skazany został na odebranie uprawnień i miesięczną banicję (haha)
  • MaciekP42 skazany został na odebranie i przywrócenie uprawnień, całe szczęście do drugiego nie doszło.

Skutki

Japierdziele-michal

Michalbr10 o ataku

Ucierpiały archiwa śmieszkowania z Michałabr10, częściowo zniszczony został dotychczasowy dorobek kultury MCU, na szczęście główny ośrodek kulturalny (Mcu 2: electric boogaloo) nie ucierpiał. Ucierpiała zapewne moralność biurokraty, ponieważ zaczął używać niecenzuralnych słów na publicznym kanale tekstowym. Usunięta została także emotikonka świeczki, co jest grzechem ciężkim. Zatracone zostały więc także chrześcijańskie wartości serwera.

Galeria

Bitwa o Kuchnię Dramy FANDOMu Trzeci Raid na MCU