FANDOM

Pedysta_Wolodyj.png

Witam wszystkich w drugiej edycji Pedysty od kuchni! W tej serii wywiadów poznajemy najsłynniejszych pedystów FANDOMu. W ostatnim wywiadzie spojrzeliśmy na karierę słynnego Michałabr10. Dziś przypatrzymy się PanVadereq a.k.a. Wołodyjowi. Wołodyj, jak tam mija Ci globalna blokada? :-DDDD

Trochę mi smutno. Byłem w trakcie robienia mojego fanonu na arkaniopedii. Wszystko przejął Neuro121. No słabo.

Czy masz jakieś podejrzenia jak doszło do tego, że dostałeś bana? Podejrzewasz kogoś o bycie konfidentem?

To był ewidentnie Nowak spod trójki. Jest on pracownikiem kolei, nie lubię go. Tylko gada o torach. Nowak spod trójki ogólnie jest taki dziwny, to chyba on na mnie doniósł. Za co? A ja nie wiem, pewnie za jedzenie w miejscach publicznych.

Jesteś jedną z osób optujących za kontrowersyjną tezą, że Pedyjczyk to Pirr. Co sprawia, że masz takie spojrzenie na sprawę? Jaka jest geneza?

Osobiście uważam, że Pedyjczyk to multikonto znanego polskiego komedianta komediowego, Tadeusza Drozdy. Zapewne, z dala od reflektorów chciał edytować sobie różne pedie i wikie. Jaka jest geneza? Jakiś huncwot posądził Pedyjczyka, czy może Drozdę, o bycie świętej pamięci Pirrem. Są oczywiście podobieństwa, np. brzuch pana Drozdy jest w kształcie piłki, a Pirr to oczywiście ma związek z piłką. No bo ten, pole koła. Czy jakoś, jestem słaby z majmy.

Co uważasz o polskich Councilach, VSTFach oraz Helperach?

Chciałbym powiedzieć, ale nie chcę globana piąty raz.

Heh, może przyjrzymy się bliżej Twojej karierze na FANDOMie. Powiedz proszę, na jakich wiki edytowałeś. Jesteś w końcu z nami od 2013 roku.

od 2012, miałem wcześniej konto. Ale zawierało 101% cringe przez to że miałem za czasów jego założenia 10 lat. No wiecie, dziesięciolatek na wikii. To nie mogło skończyć się dobrze. Dawno temu edytowałem na Simspedii, i tu pozdrawiam Sandy97 która zapewne myślała "co za debil" za każdym razem jak coś napisałem. Potem przeniosłem się na pedię o PINGWINACH Z MADAGASKARU, było całkiem fajno. A w sumie dalej nie pamiętam, mam alzhaimera. Byłem jeszcze na Bibliotece Arkanii, tam też dużo edytowałem. Lecz gdzieś tak w okolicy stycznia to się skończyło :frowning:

Co sądzisz o wprowadzeniu stanu wojennego na serwerze Marvel Cinematic Universe prowadzonego przez Michalabr10 i czy uważasz, że takie środki są konieczne na pediach? (To pytanie od tajemniczego wielbiciela)

Tak, konieczne. Pewien Włoch o imieniu Niccolo, a nazwisku Machiavelli napisał w swojej książce "Książę" o tak: "Władca powinien być surowy". Czy jakoś, nie czytałem tej książki bo jest z XV wieku i nie rozumiem włoskiego. A więc tak, Stan Wojenny na pedii jest czasem konieczny bo ludzi trzeba trzymać krótko.

O tak, słyszałem, że doszło tam do jakiegoś ataku, tak więc nic dziwnego, że podjęto ostre kroki.

Dokładnie, jak to powiedział znany polityk Wech Lałęsa "BENDE PAŁOWAŁ"

Co myślisz o biurokracie Bibliotekii Arkanii SuperSzymie i o jego wojnie z Star Wars Fanonpedią, która jest prowadzonego przez znanego i uwielbianego na całym Fandomie Mustafara29?

SuperSzym bardzo dobrze sprawuje rządy na swoim sandboxie, Mustafar29 także. Jednak ja myślę, iż najlepszym fanonem Star Wars jest Fanon Fineasza i Ferba, tam można wszystko. A więc i Star Wars, czemu nie. A tak w ogóle wczoraj widziałem konia na łące.

Hmmm... ciekawe. Pamiętasz może ostatnio sławną listę legend? Wiesz, że już jej z nami nie ma? Czujesz się staro? Co o tym wszystkim myślisz?

Uważam, że to początek cenzury słowa i myśli. Chłopak-Kometa chciał sobie napisać bloga, niech pisze. A nie usuwają mu, niedobrzy ludzie!

Z tego, co wiem to sam poprosił o usunięcie ¯\_(ツ)_/¯. Ale to w sumie już nieważne.

A to ja nie wiem, może miał wlam na konto.

Czy oglądałeś otwarcie olimpiady zimowej 2018?

Nie było najważniejszej reprezentacji, mcu 2 i ich hymnu do którego należy wstać prosto chłopiec. Poza tym uważam, że do Igrzysk powinny być dodane takie konkurencje jak wisielec czy kalambury.

A propos hymnu mcu 2. Na YouTube utrzymujesz sporą kolekcję piosenek związanych z FANDOMem. Czy masz zamiar kontynuować swoje dzieło mimo globalnej blokady?

Oczywiście, Jan Krzysiewicz to bardzo dobry twórca i szkoda by się zmarnował :horse:

Rozszerzając temat piosenek FANDOMu, czy Ty i Painto myśleliście nad wspólnym tworem?

Niestety jestem tylko gimnazjalistą i mam głos jak sto nieszczęść. Ale może w przyszłości.

Co myślisz o kobyłkach? :horse:

Lubię konie, szybko biegają po łąkach zielonych. Ach ten wiatrak, ta łąka... Lubię lato, kobyłki biegajace po łąkach i wiatraki. Zresztą, niedaleko mojego ojczystego miasta jest miasto Kobyłka.

Co uważasz za największe atuty serwerów mcu 2 oraz FANDOM Polska?

@Mensae

Co sądzisz o wycofaniu przez FANDOM "powerusera". Czy uważasz, że niepoweruserzy mogli zostać pokrzywdzeni faktem, że nigdy nie zdobędą powerusera?

Uważam, że równość ponad wszystkie głowy wystające zza połowy, innymi słowy... Każdy musi być równy! Wycofanie powerusera jest dobre, bo teraz każdy ma równe szanse na zdobycie go. 0%.

Czy jako obywatel Radzymina ufundujesz posiłek w RELAX KEBAB członkom #main w ramach zjazdu członków i sympatyków mcu 2, który odbędzie się w bliżej nieznanej przyszłości?

Tak

Co sądzisz o rakowych patusach wstawiających emoji kobyłek? (To pytanie od tajemniczego wielbiciela)

Trzeba zabić, kurczę, tych ludzi.

Jaki kształt ma Ziemia?

Kebaba od Ali Baba

Czy uważasz, że Luz Sonic powinien otrzymać Foczy Order Isthealice za dzielną walkę z botem usuwającym artykuły o aktorach?

Aktorzy muszą pozostać w naszej pamięci, bot o którym mowa to chyba Taczka Myszka (nie wiem, jestem tylko człowiekiem). Luz Sonic to odważny mąż stanu i powinien otrzymać jakąś nagrodę, choćby Srebrny Laur Konsumenta.

Ostatnie pytanie, KTO KICKNĄŁ GO?

Lord Scourge to wie!

Nasz wywiadzik robi się lekko przydługi, myślę więc, że tym pozytywnym akcentem możemy go zakończyć. Zanim się pożegnamy, chciałbys może kogoś pozdrowić?

Nie.

Dziękujemy Ci bardzo za udzielenie tego wywiadu. Jeszcze nikt chyba nie zrobił wywiadu z globalnie zablokowanym użytkownikiem, tak więc mamy chyba specjalny dzień.