FANDOM

Wiesz w ogóle co to Halloween? To nie zwykła zabawa. To święto, raczej zjawisko okultyzmu, bardzo często popełniane nieświadomie. „Ale co do tego ma chodzenie po domach po cukierki?” – jak już powiedziałem, przez takie działania nieświadomie otwierasz się na działalność szatana i złego ducha. Poganie, obawiając się ich, wystawiali przed drzwi produkty spożywcze. Tak samo jest teraz, tyle że pojawiły się niewinne dzieci.

A wiesz, czym jest dynia? Poganie, którzy chcieli mieć do czynienia ze złymi duchami, przed dom wystawiali właśnie taki niewinny znak. Rzeczywiście, złe duchy są wyjątkowo aktywne z nocy 31 października na 1 listopada. Lepiej byście zrobili, idąc na Mszę, przyjmując Chrystusa, nawiedzając cmentarz, modląc się w intencjach wyznaczonych przez papieża Franciszka – moglibyście uratować jedną duszyczkę z czyśćca.

„Przecież dzieci o tym nie wiedzą... to rodzaj zabawy” – wyobraź sobie, że bawisz się trucizną. Nie wiesz, że to ona. Niechcący ją zjadasz, co wtedy? Niewiedza nie zwalnia Cię z konsekwencji.