FANDOM

Bitwa o Kuchnię

Edycjebotem
Szkalowanie Macia

Wiki

Centrum Społeczności

Prowokator

Railfail536

Pewnie z 48 692 edycji niektóre były robione botem

–Wypowiedź DeXarta na serwerze FANDOMu

Bitwa o Kuchnię jest dramą, która miała miejsce 15 października 2017. Całe wydarzenie rozpoczęło się publikacją nowego wywiadu z serii Admin od Kuchni, którego oryginał znajduje się tutaj.

Początek dramy

Nie wiem czemu, ale jest to pierwszy jak do tej pory wywiad którego nie mam ochoty czytać ¯\_(ツ)_/¯

–Komentarz użytkownika Railfail536 pod wywiadem

Wszystko zaczęło się od informacji o nowym wywiadzie z serii Admin od Kuchni. Informację na nieoficjalnym serwerze discordowym FANDOMu udostępnił Wedkarski. Na wywiad natychmiast zareagował negatywnie Rail, do którego potem dołączyli się DeXart oraz Kung Führer. Zarzucono Maciowi (z nim właśnie był wywiad) nabijanie edycji botem. Powód tych zarzutów nie został jeszcze rozpracowany, jednak podejrzewana jest zazdrość. Rail, w celu demonstracji niezadowolenia z wywiadu postanowił skomentować blog.

Bot od kuchni

W celu wyśmiania zachowania przeprowadzono nowy wywiad z Maciem, tym razem zamiast wywiadu z adminem przeprowadzono wywiad z botem. Wywiad został opublikowany przez PanaVadereq na Centrum Społeczności. Wedkarski w obawie, że wywiad jest fałszywy postanowił usunąć go i zablokować PanaVadereq. Po krótkich wyjaśnieniach jednak PanVadereq został odbanowany, ale wywiad nie został przywrócony. Oryginał wywiadu można przeczytać na tej stronie.

Galeria

Inba na Discordzie Dramy FANDOMu Raidy na MCU